PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)

Czym wysyłamy przesyłki?

Przesyłki wysyłane są kurierem InPost, spedycją Raben  lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W jakich godzinach dostarczamy przesyłki?

Kurierzy InPost, pracownicy Poczty Polskiej dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować. Kurier nie ma takiego obowiązku.

Jak szybko realizujemy zamówienia?

Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10:00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej, spedycyjnej lub Poczty Polskiej.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Status przesyłki wysłanej kurierem InPost można sprawdzić pod podanym linkiem:                                                                                                                                        https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke?parcel=523000016232600002210578

Interweniować można  w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 668 838 462  lub korzystając z formularza kontaktowego.