PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)
Czym wysyłamy przesyłki?
Przesyłki wysyłane są kurierem InPost, spedycją Raben lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.
W jakich godzinach dostarczamy przesyłki?
Kurierzy InPost, pracownicy Poczty Polskiej dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować. Kurier nie ma takiego obowiązku.
Jak szybko realizujemy zamówienia?
Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 10:00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej, spedycyjnej lub Poczty Polskiej.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Status przesyłki wysłanej kurierem InPost można sprawdzić pod podanym linkiem: https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke?parcel=523000016232600002210578
Interweniować można w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 668 838 462 lub korzystając z formularza kontaktowego.